Záhada na Fidlovačce

20.05.2009 23:14

Tak jsem si řekl, že si po složení zkoušky z předmětu, jehož název si moc dobře nevybavuju, udělám radost a vyrazím za kulturou. Zkouknul jsem program pár divadel a nakonec mi z toho (po tom, co jsem Nadsamce Jarryho v Ypsilonce už viděl - na to si zajděte, fakt to stojí za to - Ptákovina v Činoheráku vyprodaná. Stejně tak i Dejvický, nevím s čím.) vyšla Záhada v Divadle Na Fidlovačce s dvojicí Töpfer a Brousek. Zkazky o ní šly veskrze kladný, a tak jsem byl zvědav, co z toho bude. No, teda... po první dvacetiminutovce jsem byl zralej na ručník. Naštěstí děj i výkony gradovaly...bohužel někde vprostřed. Konec se dal tak trochu čekat a mě osobně lehce zklamal, takže jsem nakonec sál (fakt strašně krásnej - dřevěný opěrky sedadel, měkký polstrování na sezení, nádhernej prostor) opoouštěl s výrazem jako když jazykem vyškrabujete ze zubů kuře. Při vycházení jsem viděl Arnošta Lustiga - wooow. Je takovej malej, scvrklej a srandovní v červeným tričku a nějakou rybářskou vestou a spoustou vrásek na vysokým čele. Držím palce s tou nobelovkou na příští rok.

Mimochodem: Letos je dost zajímavý sledovat, jak kdo snáší maturitu. Z toho důvodu gratuluju všem, co už to mají za sebou a mnoho štěstí těm, které to ještě čeká.

—————

Zpět